Thursday, April 14, 2011

15 april 2011

kn datang jabatan kul 9 pg...best gak blh aku lpk dkt labrary jap....klu aku x kuar dr anggerik mau aku pikir mcm2...group lp aku srh aku p jbtn jap..smlm x ckp sal apa pn..aku just stuju je la..coz x bnyk kerja aku berbakti dkt group lp ak...just trun site wat kerja-kerja ukur and just write indivdual cmmnt je..he4 mmg snang lenang dok dlm group ni..ary ni p jbtn rupa2nya kn wat draw field book report( lukis pelan bngunn)...wah..lama x draw2 ni...keras gila tngan ak..dlu dkt poli just draw ckt2 je...td kerja td kira dh melembtkan balik tngan aku ni..he hampir 2 jam lbh kot ak siapkan lukisan 2..lenguh gila blkang ak td...lps abis kerja 2..ak bg tau kt ahli kmpln ak 2..yg ak kn blk dh sbb nk p wat kunci blk baru coz kunci blk ak yg lama dh patah..ermmm mcm na blh pth 2 ak kurang pasti mungkn tangan aku yg terlalu kasar...opss sory lmbt kot tngan ak..walaupn aku x suka pakai losen..sbb melekit (XSUKA LOSEN)....sblm ak blk rupa2nya da lagi kerja yg menunggu ak..report utk engin plk...tp nasib baik just nk key in data dalam excel ja..snang keja ak..tp satu ja..aku rasa bersalah skit kpd ahli kmpulan ak (engin) time lp engin ak x bnyk sgt membantu sbb ak pikir dh terlalu ramai org yg bantu group ak..sbb group lp engin bergabung dgn group yg lain sbb nk cptkn kerja lp tersebut..2 yg ak jd mls sgt..tp jgn salah sangka k...aku mmg suka kerja LP ni..blh restkn kpla aku yg serabut ni....I LOVE LP...

No comments:

Post a Comment