Thursday, January 5, 2012

23 become 24... :-(

aku ayuni shamsudin, skrg ak dh 23 tahun.aku anak jati baling,kedah.thn 1996-2000 aku mendapat pendidikan di SKSB.lepas 2, aku smbg study di SMKS dr thn 2001-2005, dengan berbekalkan result yg x seberapa aku melanjutkan pelajaran ke PTSB (politeknik tuanku sultanah bahiyah) setelah tamat shaja diploma Ukur Tanah aku di PTSB..selama sthn aku mencuba nasib dengan memohon kerja yang sesuai dengan aku. banyak perkerjaan yang aku ceburi contohnya..he4 aku kerja kilang roti (RM300), kerja di kedai buku (HARFA) (RM420) and lastly kerja sebagai guru sandaran (RM1000)...sekarang aku sambung pelajaran aku di UITM bagi kos Sains Ukur dan Geomatik pada pertengahan tahun 2010 (JULAI 2010)...status aku kini sebagai student UITM di bawah program Sains Ukur Dan Geomatik...sakarang still ag bljr..aku abis Insyaallah tahun 2012..lps 2 cari keja..n...KAHWIN..he4

No comments:

Post a Comment